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田中秀幸 :90 年代 , 伝説の子供番組ウゴウゴルーガの CG デザインを担当。ダンスゲーム”バストアムー ブ”、慎吾ママ、TV アニメシリーズ” OH スーパーミルクチャン” など TV・ゲームのアートディ レクション、キャラクターデザインを担当し、同時にファッションブランド SUPERLOVERS、 電気グルーヴ、篠原ともえ、ジュディーアンドマリー、ハルカリ等、ファッション・音楽関 係のアートディレクション、MV ディレクションも手掛ける。 色々なジャンルのアートディレクションをしてきた経験を生かして、SOFTBANK のキャメロ ンディアスシリーズ、SMAP シリーズ、GU の TVCM シリーズ、Android の TVCM キャンペー ン、トヨタ Vitz のウェブ広告、きゃりーぱみゅぱみゅの MV 等、ビジュアル、メディアによ るキャンペーンのディレクションを多数手がけている。

飯嶋久美子:スタイリストおよび VOGUE NIPPON でのアシスタントを経て、2000 年にスタイリストとし て独立。きゃりーぱみゅぱみゅをはじめ、椎名林檎、ゲスの極み乙女。などミュージシャン のライブや MV の衣装デザイン・スタイリングを担当。桃井かおり、のんなど女優の CM・雑誌・ 映画などでの衣装スタイリングも手がけている。LUMINE、アサヒビール、シャープなどの 広告や、装苑、VOGUE といった雑誌でのスタイリング、また近年ではミラノ万博や国際的 なスポーツイベントなどでの衣装デザインも手がけている。

 

Hideyuki TANAKA first made his mark creating the CG design for the legendary children's TV show, "Ugo Ugo Luga". This was followed by the dance video game "Bust A Move" and work on the hit show "Shingo Mama". The animation series "Super Milk Chan" then lead to a wide range of art direction/live action direction for fashion brands like "SuperLovers" and bands like "Denki Groove" & "Judy & Mary". As his visual prowess developed, work for major advertising clients followed and with the success of his Softbank campaign with Cameron Diaz, his unique visual style has become a mainstay of the Japanese advertising industry achieving worldwide recognition.

Having made her start at Vogue, Japan, Kumiko IIJIMA debuted as a stylist in 2000 and began work with a range of top musicians (Kyary Pamyu Pamyu, Ringo Sheena etc.) and performers on music videos and live shows. Now she is in demand for shoots across genres, including advertising, fashion and movie costume design for an impressive list of clients. Her recent work in exhibition in Milan and at sports events around the world.